مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-07سياسي

مجلس باید به اولویت های مردم توجه بیشتری کند


نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه مستثنی کردن موردی فعالیت های کشاورزی خلاف قانون اساسی است، گفت: معیشت، رفاه مردم و مبارزه با مفاسد در دستور کار مجلس است و باید مجلس به اولویت های مردم توجه بیشتری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 18 بهمن) مجلس در مخالفت با گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح استفساریه ماده (81) قانون مالیات های مستقیم اظهار داشت: اقلام کشاورزی در کشور بر اساس اسناد بالادستی مشخص است و اگر قرار باشد برای همه آیتم های کشاورزی یک طرح و لایحه بیاوریم با اصل 3 قانون اساس و مواد مختلف آیین نامه داخلی مجلس مخالفت دارد.

کارنامی با اشاره به اینکه تولید کمپوست یکی از نیازهای اساسی کارخانجات در این بخش است، افزود: نباید قوانین را ناکارآمد کنیم.

اگر این طرح را تصویب کنیم، بسیاری از خدمات و فعالیت ها را باید مشمول معافیت مالیاتی کنیم.

وی اضافه کرد: اکنون بسیاری از شرکت های تعاونی به دلیل ماهیت تعاونی خود در حال پرداخت مالیات هستند که این موضوع تبعیض در حق این تعاونی ها است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید همه اقلامی که متناسب با شان و تولید کشور است مورد بررسی قرار گیرد، گفت: باید در مجلس همه اقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید به اولویت های مردم توجه بیشتری کند

مجلس باید به اولویت های مردم توجه بیشتری کند