مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-07اقتصادي

اجرای طرح پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان در لامرد و مهر


رییس اداره بیمه سلامت لامرد ومهر از اجرای طرح پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان برای ساکنان محلات کم برخوردار لامرد و مهر خبر داد.

- یونس ثقفی در گفت وگو با در حمایت و توانمندسازی افراد فاقد بیمه سلامت، با اجرای آن برای ساکنین محلات کم برخوردار دفترچه درمانی سلامت رایگان صادر و این افراد از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.

وی با اشاره به طرح تحول و توسعه اجتماعی محورِ محلات کم برخوردار تصریح کرد: این طرح با هدف زیر پوشش قرار گرفتن و ارائه خدمات بیمه سلامت با ساکنین محلات کم برخوردار اجرا می شود.

رییس اداره بیمه سلامت لامرد و مهر با اشاره به اینکه در شهرستان لامرد 66 هزار و 390 نفر تحت پوشش بیمه سلامت این اداره هستند افزود :4 هزار و 566 نفر کارمندی، 49 هزار و 499 روستایی، 8 هزار و 988 نفر سلامت همگانی، 368 نفر ایرانی 2 هزار و 965 نفر سایر اقشار (مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، جانبازان و ایثارگران) را شامل می شوند.

ثقفی با اشاره به اینکه در شهرستان مهر 57 هزار و 405 نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند، هدف این بیمه را ایجاد امنیت درمانی لازم برای افراد ساکن محلات کم برخوردار و بهره مندی آنها از مزایای بیمه سلامت همگانی از طریق یک نظام اجرا مبتنی بر پزشک خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان در لامرد و مهر

اجرای طرح پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان در لامرد و مهر