مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-07ورزشي

جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد


جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با بررسی سند 5 ساله برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضای این شورا عصر یکشنبه 17 بهمن ماه در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

محمدمهدی طهرانچی، مهدی علی نژاد، جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، ایرج رحمانی، محمود خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک، خانم محمدیان، ایمانجانی مدیر مسئول فرهیختگان و همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه و سرپرست خبرگزاری آنا در این جلسه حضور داشتند.

 طهرانچی در این جلسه با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این سند، برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی را شامل می شود.

در سند تحول و تعالی، 5 رویکرد تحولی در قالب 10 بسته کاری ارائه شده است.

وی با اشاره به بسته های کاری سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: از میان 10 بسته کاری سند تحول و تعالی دانشگاه، دو بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی و ارتقای تربیت اخلاقی، معنوی و هویتی تا حدی به حوزه ورزش مرتبط است.

هرکدام از این بسته های کاری شامل اهداف، راه کنش ها و اقدامات خاص خود از جمله ارتقای کاربردی بودن رشته های تحصیلی براساس انطباق رشته محل ها بر نیازهای آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد