مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-07بين الملل

هشدار پلیس انگلیس به مخالفان پاکستانی: جانتان در خطر است


تبعیدی ها و مخالفان پاکستانی که به انگلیس پناه آورده اند، از سوی پلیس مقابله با تروریسم این کشور هشداری مبنی بر این مساله دریافت کرده اند که پس از انتقاد از ارتش قدرتمند پاکستان ممکن است جانشان در معرض خطر باشد.

- هشدار پلیس انگلیس به مخالفان پاکستانی: جانتان در خطر است تبعیدی ها و مخالفان پاکستانی که به انگلیس پناه آورده اند، از سوی پلیس مقابله با تروریسم این کشور هشداری مبنی بر این مساله دریافت کرده اند که پس از انتقاد از ارتش قدرتمند پاکستان ممکن است جانشان در معرض خطر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، پلیس مقابله با تروریسم به همراه سرویس های امنیتی و نیروهای پلیس انگلیس به اهداف احتمالی گفته اند که اگر می خواهند در داخل کشور مسافرت کنند باید به پلیس اطلاع دهند.

یکی از این مخالفان پاکستانی مستقر در انگلیس گفته که اطلاعاتی دریافت کرده مبنی بر اینکه یک مهاجم مرتبط با گروه های تبهکار قاچاق مواد مخدر پاکستانی می خواهد او را هدف قرار دهد.

این هشدار سطح بالا در پی دادگاهی اخیر مربوط به یک مهاجم مستقر در لندن مطرح شده که در آن این فرد به توطئه چینی برای قتل یک مخالف پاکستانی گناهکار شناخته شد.

در این دادگاه مشخص شد که چطور به محمد گوهر خان مبلغ 100 هزار دلار پیشنهاد شده تا او احمد وقاص گورایا ، یک وبلاگ نویس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس انگلیس به مخالفان پاکستانی: جانتان در خطر است

هشدار پلیس انگلیس به مخالفان پاکستانی: جانتان در خطر است