مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-07سياسي

مراسم خداحافظی سفیر پیشین فلسطین در تهران برگزار شد


مراسم خداحافظی صلاح زواوی، سفیر پیشین فلسطین در تهران و مقدم السفرای هیئت های سیاسی در ایران با حضور جمعی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران و همچنین برخی سفرای کشورهای خارجی در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم خداحافظی صلاح زواوی، سفیر پیشین فلسطین در تهران و مقدم السفرای هیئت های سیاسی در ایران با حضور علی اکبر صالحی وزیر پیشین وزارت امور خارجه، نماینده وزیر امور خارجه، جمعی از مسئولان فرهنگی و سیاسی، تعدادی از سفرای کشور های عربی و اسلامی و همچنین سفیر سازمان ملل متحد در تهران در مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه برگزار شد.

این مراسم به جهت قدردانی و خداحافظی از صلاح زواوی سفیر فلسطین به دلیل حضور طولانی مدت در سمت سفیری در ایران که بعد از چهار دهه مأموریت بطور رسمی پایان یافت به میزبانی انجمن های دوستی ایران و عرب و ایران و هند برگزار شد.

در این مراسم، احمد قربانف سفیر ترکمنستان که به عنوان با سابقه ترین سفیر کشورهای خارجی در تهران، به عنوان مقدم السفرای ایران شناخته می شود، طی صحبتی کوتاه گفت: از رییس انجمن دوستی ایران و هند به خاطر برگزاری این مراسم سپاسگزارم و عنوان می کنم که من طی این چند سالی که ایران هستم، از تجارب و راهنمای های آقای زواوی بسیار آموخته و بهره مند شده ام و از این بابت از ایشان کمال تشکر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم خداحافظی سفیر پیشین فلسطین در تهران برگزار شد

مراسم خداحافظی سفیر پیشین فلسطین در تهران برگزار شد