مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-07بين الملل

«پنج خلبان سابق نیروی هوایی افغانستان به طالبان پیوستند»


وزارت دفاع حکومت طالبان ادعا می کند که پس از چند ماه سعی و تلاش، سرانجام پنج خلبان سابق نیروهای هوایی افغانستان را راضی کرده است تا دوباره به کشورشان برگردند و جذب نیروهای هوایی این گروه شوند.

- پنج خلبان سابق نیروی هوایی افغانستان به طالبان پیوستند وزارت دفاع حکومت طالبان ادعا می کند که پس از چند ماه سعی و تلاش، سرانجام پنج خلبان سابق نیروهای هوایی افغانستان را راضی کرده است تا دوباره به کشورشان برگردند و جذب نیروهای هوایی این گروه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت ایندیپندنت، وزارت دفاع طالبان در اعلامیه ای گفت: این پنج خلبان سابق نیروهای هوایی افغانستان، پس از بازگشت به کابل با ملا یعقوب، سرپرست وزارت دفاع دیدار داشتند و تعهد کردند که به کارشان با نیروهای هوایی ادامه می دهند.

طالبان تاکنون نام و چهره های این پنج خلبان سابق نیروهای هوایی نظام جمهوریت را فاش نکرده است و هم چنین مشخص نیست که این خلبانان از کدام کشور دوباره به افغانستان برگشتند.

وزارت دفاع طالبان تاکید کرد که تلاش می کند تا همه نیروهای آموزش دیده و متخصص وزارت دفاع پیشین افغانستان را دوباره به آن کشور برگردند و به کارشان ادامه دهند.

پس از سقوط افغانستان به دست طالبان، صدها خلبان حکومت پیشین از ترس طالبان به خارج از کشور گریختند و خلبانانی که نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پنج خلبان سابق نیروی هوایی افغانستان به طالبان پیوستند»

«پنج خلبان سابق نیروی هوایی افغانستان به طالبان پیوستند»