مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-07سياسي

بدخواهان مجلس از تصمیمات نمایندگان پیام منفی منعکس نکنند


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مخالفت نمایندگان با اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، گفت: بدخواهان مجلس از این تصمیم پیام منفی منعکس نکنند.

- ، عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 18 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با تأکید بر اینکه خاندان شهدا و جانبازان جایگاهی ویژه ای برای همه نمایندگان مجلس دارند، گفت: در مجلس بحث کارشناسی داریم و به اختلاف نظر برمی خوریم، بحث های مختلفی میان دولت و کمیسیون ها شکل می گیرد و نهایتاً برای تصمیم گیری، موضوع را به رأی می گذاریم.

وی درباره مخالفت مجلس با اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، تصریح کرد: در این رأی گیری، آرای موافق و مخالف به هم نزدیک بودند، بدخواهان مجلس یازدهم شورای اسلامی از این تصمیم پیام منفی منعکس نکنند و نگویند در دهه فجر به وصیت نامه امام توجه نشد.

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: باید بدانیم کسانی که با خدا معامله کردند، دنبال متاعی از دنیا نبوده و نیستند، این اختلاف نظر و بحث کارشناسی ما در مجلس شأن، منزلت و اقتدار مجلس را تحت تأثیر قرار نخواهد داد.

روح الامینی با اشاره به اینکه مجلس، فضایی برای بحث های کارشناسی است، عنوان کرد: نباید از چنین کارشناسی هایی که در مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدخواهان مجلس از تصمیمات نمایندگان پیام منفی منعکس نکنند

بدخواهان مجلس از تصمیمات نمایندگان پیام منفی منعکس نکنند