مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-07فرهنگي

رهاسازی سرنگ های مراکز تجمیعی واکسیناسیون بندرعباس صحت دارد؟


رییس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس به فیلم منتشر شده در شبکه های مجازی مبنی بر رهاسازی سرنگ های در یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون بندرعباس واکنش نشان داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس به فیلم منتشر شده در شبکه های مجازی مبنی بر رهاسازی سرنگ های در یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون بندرعباس واکنش نشان داد.

دکتر فریده فخار صبح امروز (18 بهمن ماه) در پاسخ به فیلم منتشر شده در شبکه های مجازی مبنی بر رهاسازی سرنگ های مرکز تجمیعی واکسیناسیون سه راه جهانبار در کنار سطل زباله، افزود: فردی با ورود به محوطه نمایشگاه و با هدف جمع آوری ظروف پلاستیکی سفتی باکس کیسه های زباله را پاره و سرنگ ها را تخلیه کرده بود.

وی بیان کرد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون سه راه جهانبار بعد از شیفت عصر یعنی حدود ساعت 8:30 الی 9 ظروف سفتی باکسی که حاوی سرنگ های مصرفی است درون کیسه های زباله کرده و بعد کیسه های زباله را در کنار سطل زباله در محوطه نمایشگاه می گذارند تا در موعد مقرر و هنگام حضور خودروهای حمل زباله تحویل ماموران شهرداری شود.

فخار عنوان کرد: از زمانی که نمایشگاه گل و گیاه دایر شده است، درب حیاط به دلیل تردد شهروندان تا دیر وقت باز بوده که در این حین متاسفانه فردی فرصت طلب و سودجو یا به هر عنوان کیسه های زباله را پاره و ظروف سفتی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی سرنگ های مراکز تجمیعی واکسیناسیون بندرعباس صحت دارد؟

رهاسازی سرنگ های مراکز تجمیعی واکسیناسیون بندرعباس صحت دارد؟