مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-07سياسي

کمیته امداد: 540 هزار خانوار در کشور از مراکز نیکوکاری خدمات دریافت می کنند


مراکز نیکوکاری در پنج سال گذشته ده هزار میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و به مردم نیازمند کمک شده است همچنین در ده ماهه سال 1400 بیش از چهار هزار و 800 میلیارد تومان مردم به محرومین و نیازمندان کمک رسانی کردند.

- مراکز نیکوکاری در پنج سال گذشته ده هزار میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و به مردم نیازمند کمک شده است همچنین در ده ماهه سال 1400 بیش از چهار هزار و 800 میلیارد تومان مردم به محرومین و نیازمندان کمک رسانی کردند.

معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته رسیدگی به 318 محله برعهده کمیته امداد قرار گرفته است که امیدواریم بتوانیم در این مناطق حضور پیدا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح 430 مرکز نیکوکاری در سراسر کشور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه مشارکت مردم در کارها گفت: امروز تکیه اصلی ما برای پیشبرد اهداف کمیته امداد باید مردم باشد؛ مراکز نیکوکاری یکی از الگوهای مردمی شدن در خیر و احسان است.

آسوده با بیان اینکه هم اکنون هشت هزار و 971 مرکز نیکوکاری در سراسر کشور راه اندازی شده است، گفت: از ابتدای سال تا کنون دو هزار و 121 مرکز راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد: 540 هزار خانوار در کشور از مراکز نیکوکاری خدمات دریافت می کنند

کمیته امداد: 540 هزار خانوار در کشور از مراکز نیکوکاری خدمات دریافت می کنند