مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-07سياسي

اختصاص 40 هزار میلیارد تومان به جامعه ایثارگران هنوز در مجلس تصویب نشده است


اختصاص 40 هزار میلیارد تومان به جامعه ایثارگری هنوز به تصویب مجلس نرسیده و صرفا مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه است.

- ، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 18 بهمن ماه) و در جریان بررسی طرح اصلاح تبصره یک قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان طی اخطار قانون اساسی، گفت: متأسفانه اخیرا مأمور نیروی انتظامی که مدافع نظم و امنیت کشور است، مورد هجوم قرار گرفت، در این شرایط آیا اکنون اولویت ما افزودن استثناها به قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان است؟ وی بیان کرد: امروز فرزندان شهدا که از قشر جوان هستند، تقاضای اشتغال دارند.

همه ما به فرهنگ ایثار و شهادت اعتقاد داریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اما این طرح بار مالی دارد و جزو اولویت های مجلس شورای اسلامی نیست، اولویت ما تقویت نیروی انتظامی است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر ما در روز گذشته در کمیسیون تلفیق 40 هزار میلیارد تومان برای خانواده شهدا در نظر گرفتیم و هیچ کس مخالف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیست.

براساس این گزارش، محمدباقر قالیباف که ریاست جلسه علنی را به عهده داشت، در پاسخ به این اخطار، گفت: اخطار شما وارد نیست، چرا که در این طرح دستگاه های اجرایی موضوع این قانون را الزام به، به کارگیری نکرده ایم، بلکه آن ها را مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 هزار میلیارد تومان به جامعه ایثارگران هنوز در مجلس تصویب نشده است

اختصاص 40 هزار میلیارد تومان به جامعه ایثارگران هنوز در مجلس تصویب نشده است