مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-07ورزشي

مینی فوتبال خوزستان در کشور حرف اول را می زند


رییس کمیته مینی فوتبال هیات ورزش های همگانی خوزستان با اشاره به علاقه مندان بیشمار این رشته در استان، گفت: مینی فوتبال خوزستان در کشور حرف اول را می زند.

- ایسنا/خوزستان رییس کمیته مینی فوتبال هیات ورزش های همگانی خوزستان با اشاره به علاقه مندان بیشمار این رشته در استان، گفت: مینی فوتبال خوزستان در کشور حرف اول را می زند.

علی شریفات در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: مینی فوتبال خوزستان به واسطه زیرساخت عمومی که مختص فوتبال است و ما نیز در این رشته از آن استفاده می کنیم، وضعیت خوبی دارد.

ضمن این که باتوجه به این که مینی فوتبال دربرگرفته از رشته فوتبال است و این رشته نیز در خوزستان از علاقه مندان بی شماری برخوردار است و خوزستان مهد فوتبال کشور محسوب می شود، خوشبختانه در این رشته نوپا توانسته ایم علاقه مندان خوبی را جذب کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه علاقه مندان به رشته مینی فوتبال نیز برای تیم داری در بخش آقایان و بانوان، رغبت فراوان نشان داده اند و در مدت اخیر توانسته ایم مسابقات خوبی را با حضور خوب تیم های استان برگزار کنیم و با توجه به استقبال خوب از این رشته فکر می کنم در آینده، تعداد علاقه مندان به این رشته بیشتر شود.

رییس کمیته مینی فوتبال هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: خوزستان فعلا یکی از تیم های اول یا دوم در کشور محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینی فوتبال خوزستان در کشور حرف اول را می زند

مینی فوتبال خوزستان در کشور حرف اول را می زند