مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-07دانش

افزایش 600 درصدی طرح های برون دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان


رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح های برون دانشجویی این دانشگاه 600 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

- ایسنا/زنجان رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح های برون دانشجویی این دانشگاه 600 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

علیرضا فیروزفر صبح امروز (18 بهمن ماه) در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه کسری های موجود در گذشته رفع شده است اما فقط جذب دانشجو نمی تواند ما را به اهداف مان برساند، بلکه باید کیفیت آموزش افزایش پیدا کند، اظهار کرد: امروز به صورت منسجم، دانشگاه آزاد اسلامی در سایت امام فعالیت می کند و با توجه به اینکه رسالت دانشگاه آموزش است، سایت اعتمادیه نیز در این زمینه فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز هفت مرکز فعال پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی استان وجود دارد، افزود: در طرح پویش، حلقه مفقوده ای بود که همه آن ها رفع و به صورت قانونمند آغاز شده و پیش می رود، به طوری که 102 نفر از دانشجویان شاغل در بنگاه های اقتصادی و صنایع فعال بوده و در مهرماه سال آینده نیز حدود 600 دانشجو شاغل خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و دانشجویی با ارتباط گیری مستقیم با دانشجویان فاصله موجود رفع شد، خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 600 درصدی طرح های برون دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان

افزایش 600 درصدی طرح های برون دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان