مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-07اقتصادي

چهارمحال و بختیاری، رتبه نخست تولید آجر نسوز در خاورمیانه


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه تولید آجر نسوز در استان رتبه نخست تولید این محصول را در کشور و خاورمیانه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی گفت: بزرگترین کارخانه تولید آجر نسوز کشور در چهارمحال و بختیاری با تامین مواد نسوز صنایع فولادی نقش موثری در خودکفایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، اصفهان، تبریز و یزد از استان های تولید کننده آجر نسوز در کشور هستند که موجب خودکفایی ایران در تولید این محصول شده اند و کارخانه آجر نسوز سفیددشت در چهارمحال و بختیاری رتبه نخست تولید این محصول را در کشور و خاورمیانه دارد.

وی همچنین از تولید دریچه های کشویی و قطعات جدید در این کارخانه خبرداد و گفت: این محصولات برای نخستین بار در کشور و خاورمیانه تولید شده اند و کار کنترل مذاب را انجام می دهند.

رستمی از تراز ارزی مثبت در کارخانه آجر نسوز سفیددشت خبر داد و افزود: در حوزه آجر نسوز بالای 40 درصد و قطعات بیش از 500 درصد تراز ارزی کشور مثبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری، رتبه نخست تولید آجر نسوز در خاورمیانه

چهارمحال و بختیاری، رتبه نخست تولید آجر نسوز در خاورمیانه