مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-07سياسي

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کراچی برگزار شد


جشن چهل وسومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شب گذشته به میزبانی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت بزرگداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی مراسمی با حضور حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی، کامران پزشکی سرپرست خانه فرهنگ کشورمان، حجت الاسلام والمسلمین سید سراج الدین موسوی سفیر پیشین ایران در پاکستان، حسین بهاروند رییس پژوهشکده سلول های بنیادین و هیات همراه از ایران، کارمندان سرکنسولگری و مجتمع آموزشی، دانشجویان ایرانی و ایرانیان مقیمی به همراه اعضای خانواده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز نمایندگی فرهنگی ایران در کراچی برگزار شد.

پزشکی، رییس خانه فرهنگ ایران با یاد و نام امام راحل و یاد همه شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی که با فدا کردن جان خودشان ریشه های انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، به سخنرانی پرداخت.

وی اظهار کرد: دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور حماسه ها و سرافرازی ملت ایران و به ثمر نشستن انقلابی است که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، تاریخ ایران و کشورهای منطقه را دگرگون کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کراچی برگزار شد

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کراچی برگزار شد