مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-07اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در شهرستان بدره


همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور استاندار ایلام، معاونین، فرماندار و امام جمعه دره شهر و جمعی از مسئولین استان تعداد 9 پروژه عمران شهری و روستایی در شهرستان بدره افتتاح شد.

- در هفتمین روز از دهه فجر تعداد 9 پروژه عمران شهری و روستایی در شهرستان بدره با اعتبار 159 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

از جمله طرح های افتتاح شده در شهرستان بدره؛ سالن ورزشی رزمی شهر بدره، برق رسانی به منطقه گردشگری رماوند، تکمیل فاز 2 مجتمع تفریحی گردشگری پشته ارشت، اجرای سازه های آبخیزداری، نصب و راه اندازی کافو نوری آب چشمه، ارتقای تلفن همراه روستاهای زرانگوش، جابر، کلم بالا و پایین، احداث اداره گاز، گازرسانی به واحد صنعتی، احداث پایگاه امداد جاده ای بدره توسه و اصلاح شبکه برق است.

افتتاح سالن ورزشی هنرهای رزمی در شهرستان بدره سالن ورزش های رزمی شهرستان بدره در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان به صورت مشارکتی و از محل اعتبار تخصیص یافته توسط شرکت نفت، بودجه ملی و استانی و مصوبات ریاست جمهور به بهره برداری رسید.

سالن ورزش های رزمی در فضایی با زیر بنای 793 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در سال 1397 شروع شد و امروز در هفتمین روز دهه مبارک فجر افتتاح و به مورد بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در شهرستان بدره

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در شهرستان بدره