مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-07اقتصادي

طراحی و ساخت قطعه تله ماتیک خودروهای متصل


در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در کاهش تلفات جاده ای، پروژه تولید خودروهای متصل و هوشمندسازی صنعت خودرو که توسط مرکز تحقیقات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- در این پروژه مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو با مشاوره جهاد دانشگاهی شریف، طراحی نرم افزار براساس سیستم عامل لینوکس (AGL) را به انجام رساند.

مهندسی و ساخت نمونه اولیه (A-Sample) این پروژه توسط شرکت تام به عنوان طراح سخت افزار پایان یافت و به مرکز تحقیقات ایران خودرو به عنوان کارفرما تحویل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت تام، در مرحله نخست این پروژه، ماژول تله ماتیک خدماتی از جمله تماس اضطراری جهت برقراری ارتباط با مراکز خدماتی هنگام وقوع حادثه یا شرایط بحرانی نظیر اورژانس، پلیس 110، ارایه خدمات فنی و تعمیرگاهی در هنگام بروز نقص فنی غیرمنتظره در خودرو، ردیابی و کنترل خودروی سرقتی، مخابره اطلاعات خودرو جهت عیب یابی و ارایه خدمات تعمیرگاهی از راه دور و ارتباط خودرو با گوشی های هوشمند را فراهم می کند.

در مراحل دوم و سوم نیز قابلیت هایی همچون مانیتور سرعت و موقعیت خودروهای شرکتی و فرزندان خانواده ها، برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی، ارتباط با وای فای در داخل خودرو برای ارتباط اینترنتی لپ تاپ و موبایل، ارتباط خودرو به خودرو نظیر اخطار تصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت قطعه تله ماتیک خودروهای متصل

طراحی و ساخت قطعه تله ماتیک خودروهای متصل