مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-07اقتصادي

جهش اقتصادی و رشد اشتغال با آغاز 48 پروژه بزرگ صنعتی


وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از آغاز همزمان عملیات اجرایی 48 پروژه بزرگ صنعتی خبر داد که تا حدود سه سال آینده به بهره برداری خواهند رسید و وعده داد که این طرح ها اشتغال چشمگیری خواهد داشت و بعد از راه اندازی باعث جهش جدی در رشد اقتصادی شود.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) از آغاز همزمان عملیات اجرایی 48 پروژه بزرگ صنعتی خبر داد که تا حدود سه سال آینده به بهره برداری خواهند رسید و وعده داد که این طرح ها اشتغال چشمگیری خواهد داشت و بعد از راه اندازی باعث جهش جدی در رشد اقتصادی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رضا فاطمی امین در یک برنامه تلویزیونی گفت: با توجه به گستردگی این طرح ها در دوران راه اندازی و ساخت، اشتغال چشمگیری خواهند داشت.

یکی از نکات مهم در این طرح ها نیز تدبیر تأمین مالی آنهاست، چون برای مثال تجربیاتی داشتیم که ساخت واحدهایی تا 50 درصد رشد می کند، اما به دلیل نبود منابع مالی متوقف می شود و این مسأله به این خاطر است که روزی که طرح ها آغاز شد برنامه مالی آن تا پایان دیده نشده است.

وی با بیان اینکه طرح هایی که روز گذشته رونمایی و عملیات اجرایی آن ها آغاز شد، برای شرکت های قوی با رتبه های بزرگ در بورس مانند مبارکه، چادرملو، گل گهر و شرکت های دیگر هستند، اظهار کرد: این شرکت ها توان فنی و مالی دارند و به همین دلیل می توان پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش اقتصادی و رشد اشتغال با آغاز 48 پروژه بزرگ صنعتی

جهش اقتصادی و رشد اشتغال با آغاز 48 پروژه بزرگ صنعتی