مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-07فرهنگي

جشنواره موسیقی استانی فجر اردبیل به تعویق افتاد


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط کرونایی مشگین شهر به عنوان میزبان جشنواره موسیقی استانی فجر اردبیل، این جشنواره در زمانی دیگر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سعید نوریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهمین جشنواره استانی موسیقی فجر اردبیل به میزبانی شهرستان مشگین شهر قرار بود از روزهای 24 تا 26 بهمن در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار شود که با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی و به منطور تامین سلامت هنرمندان و علاقه مندان به موسیقی، برگزاری این جشنواره به زمانی دیگر که وضعیت شهرستان در حالت عادی باشد، موکول شده است.

وی با بیان این که استقبال خوبی را از هنرمندان و گروه های موسیقی استان اردبیل برای حضور در این رویداد شاهد بوده ایم، افزود: هیأت انتخاب مرکب از آقایان مجید عصری، نیما نسل سراجی و محمد نقوی از بین گروه های متقاضی، 11 گروه  را برای حضور در بخش موغام انتخاب کرده اند.

رقابت گروه های موسیقی در بخش های پاپ، کلاسیک و موسیقی اصیل ایرانی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در بخش پاپ و کلاسیک هم 8 گروه از شهرستان های استان اردبیل با هم رقابت خواهند کرد و 5 گروه نیز در بخش موسیقی اصیل ایرانی حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی استانی فجر اردبیل به تعویق افتاد

جشنواره موسیقی استانی فجر اردبیل به تعویق افتاد