مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-07اجتماعي

اقدام شهرداری قزوین برای رفع نقاط حادثه خیز شهر


سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از اقدام شهرداری برای رفع نقاط حادثه خیز شناسایی شده در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، شیما زرآبادی پور سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در نشست دادگستری کل استان که با دستور کار پیشگیری از تصادفات برگزار شد، اظهار کرد: سال 99 تعداد 15 نقطه حادثه خیز در سطح شهر شناسایی شد که هر سال نسبت به رفع تعدادی از نقاط، برنامه ریزی و اقدام می شود.

زرآبادی پور افزود: تاکنون نسبت به رفع برخی از این نقاط حادثه خیز اقدام به عمل آمده است و رفع مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: از جمله این نقاط می توان به بلوارهای آیت اله ابوترابی، امام علی(ع)، شهدای مدافع حرم(جاده سلامت) و شهید چگینی اشاره کرد که برای رفع حادثه خیزی آنها اقدامات مربوط به شهرداری همچون تهیه طرح های ترافیکی، تهیه و نصب تجهیزات مانند دوربین کنترل سرعت و تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین مذاکره با دستگاه های ذی ربط صورت گرفته و تکمیل فرآیند رفع حادثه خیزی آنها منوط به همراهی شهروندان و اقدام نهادهای ذی ربط است.

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به ایمن سازی برخی نقاط شهر از جمله میدان مادر، تقاطع معلم-چگینی، بلوار حکیم، تقاطع قائم_پیروزی، تقاطع ایران-پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام شهرداری قزوین برای رفع نقاط حادثه خیز شهر

اقدام شهرداری قزوین برای رفع نقاط حادثه خیز شهر