مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-07اقتصادي

افتتاح 11 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در خوزستان


11 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

- با حضور ویدئو کنفرانسی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، 11 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار 8 هزار و 120 میلیارد ریال امروز 18 بهمن ماه در استان خوزستان و به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پروژه ها شامل بهسازی و روکش جاده های شریانی اصلی، فرعی و روستایی به طول 194 کیلومتر، ساخت و بازسازی محورهای مواصلاتی به طول 298 کیلومتر، نیوجرسی 14 کیلومتر، احداث روشنایی 23 کیلومتر و لکه گیری محورهای ارتباطی خوزستان به طول 667 کیلومتر است.

احداث ساختمان راهداری و چهار باب سوله ماشین آلات، احداث پنج مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و نصب 54 دستگاه دوربین ثبت تخلفات سرعت و سه دستگاه سیستم توزین در حال حرکت از دیگر پروژه های افتتاح شده در خوزستان است.

فاز دوم پایانه مرزی شلمچه با 24 گیت ورود و خروج و تکمیل محوطه این پایانه به وسعت چهار هکتار با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال از دیگر پروژه های راهداری خوزستان است که امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در آیین افتتاح این طرح ها در خوزستان حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 11 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در خوزستان

افتتاح 11 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در خوزستان