مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-07سياسي

نیروی هوایی ارتش به یکی از ارکان اقتدار دفاعی کشور تبدیل شده است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت 19 بهمن روز نیروی هوایی، گفت: مجموعه مقتدر نیروی هوایی ارتش به یکی از ارکان اقتدار دفاعی و بازدارندگی میهن عزیزمان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی فرارسیدن 19 بهمن سالروز بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم فرارسیدن 19 بهمن سالروز بیعت حماسی و تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در روزهای حساس و فجرآفرین انقلاب که ضربه ای مهلک بر پیکر رژیم دیکتاتور و وابسته شاه وارد ساخت، را گرامی می دارم.

این بیعت ماندگار و ظفرمند روند اضمحلال و فروپاشی رژیم شاهنشاهی را سرعت بخشید و پس از چند روز با پیروزی شکوهمند انقلاب در 22 بهمن ماه 1357، شکل گیری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را با عبور از وابستگی و استیلای آمریکا و سیاست های غربی به ویژه حضور تحقیرآمیز مستشاران آمریکایی بر مقدرات و عرصه های راهبردی این نیرو رقم زد و با گشودن مسیری مبارک و افتخارآمیز برای نقش آفرینی مدافعان آسمان کشور در عرصه دفاع از نظام و میهن اسلامی، هم اینک این مجموعه مقتدر به یکی از ارکان اقتدار دفاعی و بازدارندگی میهن عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی ارتش به یکی از ارکان اقتدار دفاعی کشور تبدیل شده است

نیروی هوایی ارتش به یکی از ارکان اقتدار دفاعی کشور تبدیل شده است