مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-07سياسي

مجروح شدن مأمور نیروی انتظامی البرز در درگیری با سارقان مسلح


رییس کل دادگستری البرز در یک بیانیه ضمن محکومیت هرگونه تعدی به نیروی انتظامی تصریح کرد که اشد مجازات در انتظار حرمت شکنان به مظهر اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری البرز در یک بیانیه ضمن محکومیت هرگونه تعدی به نیروی انتظامی تصریح کرد که اشد مجازات در انتظار حرمت شکنان به مظهر اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری البرز، بعد از شهادت جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز در درگیری با اشرار و متعاقب مجروحیت یکی از مامورین خدوم نیروی انتظامی استان البرز در درگیری با سارقان مسلح، رییس کل دادگستری و رییس شورای قضایی استان بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد: بی شک اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و جانفشانی فرزندان این مرز و بوم است و جایگاه نیروی انتظامی به عنوان نهادی انقلابی، با صلابت، مقتدر و دارای پرسنل خدمتگزار در این مسیر کم نظیر بوده است؛ واضح است که مقابله و مبارزه با اشرار و برهم زنندگان امنیت جامعه نیازمند عزمی راسخ، فداکاری و از خودگذشتگی و نیت خالص برای جهاد فی سبیل الله است ولی الزامات آن نیز باید در حد مقدورات فراهم شود.

شورای قضایی استان البرز، در اجرای منویات رییس محترم قوه قضاییه، ضمن تاکید بر این نکته که امنیت مردم شریف استان، خط قرمز قوه قضاییه و پلیس اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجروح شدن مأمور نیروی انتظامی البرز در درگیری با سارقان مسلح

مجروح شدن مأمور نیروی انتظامی البرز در درگیری با سارقان مسلح