مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-07اقتصادي

GoToSafar ؛ پلتفرمی برای تحولات عظیم در صنعت گردشگری و هتلداری ایران


ایران به عنوان کشوری با یکی از کهن ترین تمدن های جهان توام با برخورداری از منابع طبیعی و متنوع، دارای جاذبه های گردشگری فراوان و متنوعی است که سبب ظرفیت بالای آن در زمینه گردشگری شده است.

- ایران به عنوان کشوری با یکی از کهن ترین تمدن های جهان توام با برخورداری از منابع طبیعی و متنوع، دارای جاذبه های گردشگری فراوان و متنوعی است که سبب ظرفیت بالای آن در زمینه گردشگری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همگردی، در حال حاضر یکی از معضلات مهم در زمینه گردشگری وجود سیستم های قدیمی و منسوخ انتقال وجه برای مسافران خارجی و دردسرهای ناشی از استفاده از روش های قدیمی مانند صرافی ها است.

این در حالی است که برخی از افراد و شرکت های خصوصی مستعد با ارائه پلتفرم هایی برای ایجاد ارتباط مستقیم بین مسافران و خدمات رفاهی و گردشگری قادر به حل این مشکلات هستند.

یکی از این افراد و شرکت های مستعد و علاقمند به سرمایه گذاری در زمینه صنعت گردشگری ایران، شرکت GoToSafar با مدیریت یاشارعمرانی- “یاشار ایپک” - است که طرح های نوآورانه ای برای ارائه خدمات گردشگری و ایجاد سیستم های مدرن انتقال وجه دارد.

یاشار عمرانی با نزدیک به دو دهه تجربه در زمینه فعالیت در حوزه گردشگری و برندهای مهم جهان، به عنوان یک ایرانی الاصل قصد استفاده از ظرفیت های خود و شرکت های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

GoToSafar ؛ پلتفرمی برای تحولات عظیم در صنعت گردشگری و هتلداری ایران

GoToSafar ؛ پلتفرمی برای تحولات عظیم در صنعت گردشگری و هتلداری ایران