مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-07سياسي

اجرای خیابانی سرودهای انقلابی در ایام الله دهه فجر


سرپرست گروه سرود «ابن الرضا» قزوین گفت: گروه سرود «ابن الرضا» با حضور نوجوانان نسل چهارم اقدام به اجرای خیابانی سرودهای انقلابی در ایام الله دهه فجر کرده است.

- با اشاره به فعالیت های گروه سرود مردمی ابن الرضا استان قزوین اظهار کرد: گروه سرود ابن الرضا متشکل از نوجوانان در دو گروه دختر و پسر است که فعالیت های خود را با مضامین ملی و مذهبی و به منظور ایجاد نشاط و تزریق جو رویدادها در جامعه انجام می دهد.

سرپرست و مربی گروه سرود ابن الرضا استان قزوین ادامه داد: این گروه سرود با دغدغه های والدین و نوجوانان نسل چهارم انقلاب با بهره از هنر در ایام دهه مبارک فجر با استفاده از امکاناتی که از دل همکاری های همین نوجوانان و خانواده هایشان بر آمده اقدام به اجرای زنده سرودهای انقلابی در سراسر استان قزوین از جمله قزوین، شهرستانهای استان و حتی برخی روستاهاسی کمتر برخوردار نموده است تا بتواند امکانات اندک خود را به طور عادلانه در معرض استفاده عموم قرار دهد.

وی عنوان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین و جبهه فرهنگی قزوین تنها بخش هایی بوئه اند که در دوران فعالیت گروه سرود ابن الرضا امکانات و پشتیبانی های خود را در اختیار ما قرار داده اند و در شرایط های خاط از ما حمایت کرده اند و ما نیز تلاش می کنیم در حد توان خود نقش آفرینی داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای خیابانی سرودهای انقلابی در ایام الله دهه فجر

اجرای خیابانی سرودهای انقلابی در ایام الله دهه فجر