مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-07اقتصادي

افزایش 25 درصدی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی گیلان


رییس اورژنس پیش بیمارستانی گیلان با اشاره به فعالیت 74 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در استان گفت: با انجام 90 هزار ماموریت تاکنون نسبت به سال گذشته ماموریت ها 25 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، پیمان اسدی امروز در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در واجارگاه کلاچای اظهار کرد: کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی سربازان خط مقدم سلامت هستند.

  وی با اشاره به حضور به موقع اورژانس در محل حادثه و ارائه خدمات به مردم افزود: تمام تلاش اورژانس ارائه خدمت مطلوب تر به مردم و حل مشکلات آن ها است.

  رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان با اشاره به افتتاح دو پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان رودسر تصریح کرد: با افتتاح این دو پایگاه در واجارگاه کلاچای و دیگری در پایگاه شماره دو رودسر مجموع پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان به هفت پایگاه رسیده است.

  وی از افتتاح 6 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در سطح گیلان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: علاوه بر افتتاح دو پایگاه در شهرستان رودسر، چهار پایگاه دیگر در تاس کوه ماسال، چاپارخانی خمام، امین آباد و پایگاه شماره دو تالش مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی گیلان

افزایش 25 درصدی ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی گیلان