مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-07اجتماعي

احداث پارک های محلی در مناطق محروم نهاوند


شهردار نهاوند از احداث پارک های محلی در نهاوند با هدف ارائه خدمات به شهروندان مناطق محروم خبر داد و گفت: تداوم نهضت آسفالت نیز از دیگر فعالیت های شهرداری به شمار می رود.

- مجید یوسفی نوید امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: یکی از مهمترین موارد ارائه خدمات به شهروندان بحث ایجاد فضای سبز، آسفالت معابر و احداث پارک است که این مهم با اولویت بافت های فرسوده و محلاتی که تاکنون از خدمات لازم شهری برخوردار نشده اند عملیاتی شده است.

وی به ضرورت آسفالت معابر مناطق محروم شهر اشاره کرد و افزود: در شهر نهاوند محلاتی وجود دارند که با گذشت سال ها متاسفانه هنوز خاکی باقی مانده و از خدمات لازم شهری محروم بوده اند و این تبعیض باعث شده که برخی مناطق محروم پیشرفتی نداشته باشند.

شهردار نهاوند آغاز احداث پارک های محلی و آسفالت کوچه های خاکی را در راستای تحقق عدالت اجرای خدمات شهری عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق نگاه متوازن به محلات، احداث پارک و آسفالت معابر از جمله اولویت هایی بوده که طی چند ماه گذشته عملیاتی گردیده و در دست اجراست.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پارکهای محلی در شهر نهاوند گفت: طی چند ماه گذشته اولین اقدام کلنگ زنی پارک صخره ای دوخواهران در یکی از مناطق محروم شهر انجام شده و از پیشرفت خوبی برخوردار بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پارک های محلی در مناطق محروم نهاوند

احداث پارک های محلی در مناطق محروم نهاوند