مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-07بين الملل

طالبان گزارش سازمان ملل در مورد حضور وفعالیت گروه های تروریستی را رد کرد


وزارت خارجه طالبان گزارش شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد حضور و فعالیت گروه های تروریستی خارجی در افغانستان را تکذیب کرد.

این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل در یک گزارش تحلیلی گفته است عبدالله، - وزارت خارجه طالبان گزارش شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد حضور و فعالیت گروه های تروریستی خارجی در افغانستان را تکذیب کرد.

این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل در یک گزارش تحلیلی گفته است عبدالله، پسر اسامه بن لادن؛ بنیانگذار شبکه القاعده در اکتبر سال گذشته برای دیدار با طالبان به افغانستان آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری افق، وزارت خارجه طالبان امروز دوشنبه، در بیانیه ای گفته است که گزارش شورای امنیت سازمان ملل در مورد افزایش و موجودیت گروه های خارجی در افغانستان واقعیت ندارد.

این وزارت گفته است: امارت اسلامی چنین گزارش هایی را که در آن هیچ شواهدی، اسناد و مدارک وجود ندارد، به خیر و نفع افغانستان، منطقه و جهان نمی پندارد.

در اعلامیه آمده است: امارت اسلامی تعهدات خویش در توافقنامه دوحه را عملی کرده و به کسی اجازه نمی دهد تا از خاک افغانستان علیه کشورهای دیگر تهدیدی متوجه سازد و در مقال از دیگران نیز چنین توقعی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان گزارش سازمان ملل در مورد حضور وفعالیت گروه های تروریستی را رد کرد

طالبان گزارش سازمان ملل در مورد حضور وفعالیت گروه های تروریستی را رد کرد