مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-07سياسي

برخورد دستگاه قضایی با احتکارکنندگان برنج در گیلان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با بیان اینکه با استفاده از این سامانه علاوه بر نظارت بر برنجکوبی ها مقدار نیاز استان نیز مشخص می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسؤولان قضایی از برخی برنجکوبی های استان بازدید کرد.

  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان هدف از این بازدید را اعتراضات مردمی به تزلزل قیمت برنج و افزایش بی رویه آن دانست و اظهار کرد: سازمان صمت در راستای نظارت دقیق بر برنجکوبی ها سامانه ای را با عنوان سامانه جامع انبارها طراحی کرده و تمامی برنجکوبی ها مکلف هستند تا ورودی انبار را در آن ثبت کنند و دادستان های هر شهرستان نیز به عنوان حافظان حقوق عامه متولی امر نظارت بر سامانه انبارها هستند.

  وی با بیان اینکه با استفاده از این سامانه علاوه بر نظارت بر برنجکوبی ها مقدار نیاز استان نیز مشخص می شود، گفت: دستگاه قضایی با کسانی که برنج را علی رغم نیاز مردم احتکار می کنند برخورد و قانونگذار نیز حبس درجه پنج را برای این تخلف پیش بینی کرده است.

  احمد آقایی با اشاره به اینکه دولت باید در این فصل با واردات برنج مانع از افزایش قیمت آن شود، تصریح کرد: دغدغه کشاورزان، واردات برنج در فصل برداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دستگاه قضایی با احتکارکنندگان برنج در گیلان

برخورد دستگاه قضایی با احتکارکنندگان برنج در گیلان