مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-07سياسي

بندر شادگان باید هرچه زودتر فعال شود


بندر شادگان باید هرچه زودتر فعال شود تا مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد به سرعت حل شود و مردم بتوانند به کمک این بندر معاش خود را داشته باشند.

- احمد وحیدی در مراسم افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شادگان که امروز، 18بهمن ماه در شادگان برگزار شد، اظهار کرد: خوشحال هستیم که پروژه تصفیه خانه فاضلاب شادگان که خواست مردم این شهر بوده، به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم 15درصد باقی مانده از طرح فاضلاب شادگان که دیگر مناطق این شهر را به شبکه فاضلاب متصل می کند هرچه سریعتر اجرایی شود و همه شهر شادگان بتواند از شبکه فاضلاب استفاده کند.

وزیر کشور عنوان کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح ها، دیگر فاضلاب در شهر پخش نخواهد شد و مردم از این مساله رضایت خواهند داشت.

وحیدی بیان کرد: امیدواریم کشاورزان شادگانی بتوانند از پساب تصفیه شده فاضلاب برای کشاورزی استفاده کنند تا بخشی از مشکلات تامین آب کشاورزان شادگانی مرتفع شود؛ البته اگر این پساب دارای استانداردهای لازم باشد.

وی عنوان کرد: اینکه پساب تصفیه خانه شادگان به تالاب شادگان ریخته می شود و تالاب زنده خواهد بود، یک نکته بسیار ارزشمند خواهد بود.

وحیدی با اشاره به مشکل اشتغال جوانان در شادگان گفت: از استاندار خوزستان می خواهم تا در اسرع وقت شرکت های فعال در اطراف شادگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر شادگان باید هرچه زودتر فعال شود

بندر شادگان باید هرچه زودتر فعال شود