مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-07سياسي

ایجاد پایگاه جامع میراث مکتوب علوم و فنون با هدف حفظ دانش مکتوب اسلام و ایران


رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از رونمایی از سامانه پایگاه جامع میراث مکتوب علوم و فنون با هدف سازماندهی دانش مکتوب داخلی و منطقه ای در حوزه علوم و فنون ایران خبر داد.

- به نقل از موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، پایگاه جامع میراث مکتوب علوم و فنون در مرکز اطلاع رسانی علوم و فناوری با حضور دکتر پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، دکتر محسن شریفی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری امور پژوهشی وزارت علوم و دکتر محمدجواد دهقانی رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) امروز 18 بهمن 1400 رونمایی شد.

دکتر محمدجواد دهقانی رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: نسخه های خطی بخش مهمی از میراث مکتوب اسلام و ایران به شمار می آیند.

وی افزود: مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (رایسست) در راستای تحقق اهداف متعالی و انجام رسالت خود در حمایت از آموزش و پژوهش و ایجاد دسترسی به جامع ترین منابع اطلاعاتی چندزبانه علمی و فنی در سطح ایران و منطقه، و همچنین گزینش، تهیه و سازماندهی دانش مکتوب داخلی و منطقه ای در حوزه علوم و فنون در ایران، در حدود سال 1382 اقدام به خریداری مجموعه میکروفیش های مربوط به نسخ خطی موجود در کتابخانه بریتانیا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایگاه جامع میراث مکتوب علوم و فنون با هدف حفظ دانش مکتوب اسلام و ایران

ایجاد پایگاه جامع میراث مکتوب علوم و فنون با هدف حفظ دانش مکتوب اسلام و ایران