مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-07ورزشي

پنجره نقل و انتقالات پاس باز می شود؟


بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پاس در نیم فصل اول باعث شد تا امکان جذب بازیکن برای باشگاه میسر نباشد و ضربه سنگینی به این تیم وارد شد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پاس در نیم فصل اول باعث شد تا امکان جذب بازیکن برای باشگاه میسر نباشد و ضربه سنگینی به این تیم وارد شد.

حمیدرضا عابری منصور در گفت وگو با ایسنا در رابطه با علت اصلی شکست های اخیر پاس همدان، اظهار کرد: بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باعث شده تا تیم در دوره مدیریتی گذشته هم نتواند برای جذب بازیکن اقدام کند و اکنون هیات مدیره باشگاه و تیم مدیریتی جدید به دنبال گشودن پنجره است.

وی افزود: مدارک لازم برای صدور مجوز جذب بازیکن جدید و باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه به فدراسیون ارائه شده و به صورت جدی پیگیر حل موانع هستیم.

عابری منصور تصریح کرد: هیات مدیره در خصوص بدهی های فصول گذشته و نیز تسویه طلب شاکیان تصمیم گیری و اقدام می کند و تمرکز ما بر حفظ شاکله اصلی تیم فعلی است.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان ادامه داد: مشکلات پاس به خصوص در حوزه مالی مربوط به فصل جاری نیست و در سال های اخیر نیز پابرجا بوده اما اکنون که هیات امنای باشگاه پس از مدت ها دوری از دخالت در امور تیم، در راس تصمیم گیری ها قرار گرفته، شرایط بهتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره نقل و انتقالات پاس باز می شود؟

پنجره نقل و انتقالات پاس باز می شود؟