مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-07دانش

تولید آرد فرموله و نان بدون گلوتن در دانشگاه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، برای اولین بار در کشور آرد فرموله شده و نان مسطح بدون گلوتن برای افراد سلیاکی با ترکیبی از غلات، - برای اولین بار در کشور آرد فرموله شده و نان مسطح بدون گلوتن برای افراد سلیاکی با ترکیبی از غلات، شبه غلات و حبوبات از سوی شرکت فن آور مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز تولید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، برای اولین بار در کشور آرد فرموله شده و نان مسطح بدون گلوتن برای افراد سلیاکی با ترکیبی از غلات، شبه غلات و حبوبات توسط شرکت فن آور مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز تولید شد.

عادل دباغ محمدی نسب عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز و از اعضای شرکت فن آور مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به تفاوت اصلی آرد و نان سلیاکی (فرموله شده تو سط شرکت کام هیراد نوژن) با موارد مشابه موجود در کشور گفت: درتهیه این آرد و نان از هفت نوع محصول گیاهی مختلف شامل چهار غله، سه شبه غله و یک نوع حبوبات استفاده شده است، در حالیکه در محصولات مشابه ترکیبات آرد و نان در دو یا سه مورد خلاصه می شود.

دباغ محمدی با اشاره به نقاط قوت این آرد ونان از قبیل شاخص های کیفی شامل رنگ، عطر، بافت و بویژه طعم بسیار مناسب و غیر قابل مقایسه با موارد مشابه مطرح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آرد فرموله و نان بدون گلوتن در دانشگاه تبریز

تولید آرد فرموله و نان بدون گلوتن در دانشگاه تبریز