مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-07بين الملل

فنلاند: بی صبرانه منتظر احیای برجام هستیم


امیدواریم که بتوانیم برای حل مسائل در منطقه از جمله در بحث سوریه و یمن به راهکار های مسالمت آمیز برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وزیر خارجه فنلاند گفت: بی صبرانه منتظر هستیم در خصوص مذاکرات وین توافقاتی حاصل شود و برجام احیا شود.

پکا هاویستو، وزیر خارجه فنلاند ظهر روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت امور خارجه ایران با ابراز خرسندی از سفر به تهران اظهار کرد: ایران جزو اولین کشور هایی بود که حدود 90 سال پیش استقلال فنلاند را به رسمیت شناخت و همواره گسترش روابط با این کشور برای فنلاند مهم بوده چرا که ایران یکی از کشور های مهم منطقه است.

این دیپلمات عالی رتبه فنلاندی با اشاره به رایزنی های امروزش با وزیر خارجه ایران گفت: امروز با آقای امیرعبداللهیان در مورد موضوعات مختلفی گفتگو کردیم.

فنلاند عضو اتحادیه اروپاست و امیدواریم همکاری ها بین ایران و اتحادیه اروپا گسترش پیدا کند و در این مورد نیز امروز گفتگو و تبادل نظر کردیم.

وی همچنین با بیان اینکه یکی دیگر از موضوعاتی که در جریان سفر به تهران و گفتگو با مقامات کشورمان پیگیری کرده است، تحولات افغانستان بوده، افزود: امروز با آقای کاظمی قمی نماینده دولت ایران در امور افغانستان دیدار و رایزنی کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنلاند: بی صبرانه منتظر احیای برجام هستیم

فنلاند: بی صبرانه منتظر احیای برجام هستیم