مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-07سياسي

تابلوهای حبیب الله صادقی راوی خوبی برای تاریخ معاصرند؟


در ادامه بازدیدهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری از کارگاه نقاشی های حبیب الله صادقی، دوشنبه ـ 18 بهمن ماه ـ نیز تنی چند از مسوولان عرصه فرهنگ و هنر به این مکان رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین صفار هرندی ـ وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس فعلی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما ـ و محمدحسین ایمانی خوشخو ـ مشاور وزیر در امور سیاستگذاری های کلان و توسعه فعالیت های فناورانه فرهنگی و هنری ـ امروز برای بازدید از کارگاه حبیب الله صادقی به موسسه فرهنگی هنری صبا رفتند و با همراهی این هنرمند نقاش، به تماشای تابلوهای حاضر در کارگاه نشستند.

روایت های تصویری از رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میزان عشق و علاقه مردم به ایشان، حال و هوای خانه خدا در ایام حج، جنایات اسراییل در فلسطین، بنی صدر و سرکردگان گروهک تروریستی منافقین و .

از جمله موضوعاتی بودند که در تابلوهای این هنرمند به تصویر کشیده شده بود.

در بخشی از این بازدید صفارهرندی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره اینکه تابلوهای این هنرمند چقدر روایت کننده خوبی برای وقایع تاریخ معاصر ایران محسوب می شوند؟ گفت: یکی از حسرت های ما همیشه این بوده که نسل دوم و سوم پس از انقلاب، هیچ نمی توانند تصویر روشن و درستی از ماجراهای انقلاب داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوهای حبیب الله صادقی راوی خوبی برای تاریخ معاصرند؟

تابلوهای حبیب الله صادقی راوی خوبی برای تاریخ معاصرند؟