مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-07فرهنگي

از تمامی فیلم ها با سوژه های قضایی و حقوقی استقبال می کنیم


رییس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در بازدید از خانه جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه زبانی گویاتر از زبان سینما نداریم گفت: - رییس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در بازدید از خانه جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه زبانی گویاتر از زبان سینما نداریم گفت:از تمامی فیلم ها با سوژه های قضایی و حقوقی استقبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محسن ابراهیمی با حضور در برج میلاد ضمن بازدید از خانه جشنواره به بیان نکاتی درباره جشنواره فیلم فجر و تاثیر سینما در کاهش جرم پرداخت.

رییس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، گفت: بر اساس بررسی هایی که انجام داده ام، فیلم های مختلفی در این جشنواره حضور دارند و شاهد ژانرهای متنوعی هستیم که جشن امسال سینمای ایران را یک جشن خوب، باشکوه و متشکل از سلایق مختلف خواهد کرد.

وی درباره ارتباط نزدیک برخی از فیلم های این دوره به پرونده های واقعی قوه قضاییه و فرهنگسازی که این فیلم ها می تواند در جامعه داشته باشد، بیان کرد: از تمامی فیلم ها با سوژه های قضایی و حقوقی استقبال می کنیم.

البته پیشنهاد ما این است که بتوانیم این همراهی را از ابتدا داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تمامی فیلم ها با سوژه های قضایی و حقوقی استقبال می کنیم

از تمامی فیلم ها با سوژه های قضایی و حقوقی استقبال می کنیم