مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-07فرهنگي

کپشنی که برای گرفتن مجوز به فیلم «بی رویا» اضافه شد


عوامل فیلم «بی رویا» بیان کردند که فیلمشان براساس بیماری اسکیزوفرنی نیست و اگر توضیحی در فیلم با اشاره به این بیماری قید شده، صرفا به خاطر عبور از پروسه گرفتن پروانه نمایش بوده تا فیلم به جشنواره فجر برسد.

- عوامل فیلم بی رویا بیان کردند که فیلمشان براساس بیماری اسکیزوفرنی نیست و اگر توضیحی در فیلم با اشاره به این بیماری قید شده، صرفا به خاطر عبور از پروسه گرفتن پروانه نمایش بوده تا فیلم به جشنواره فجر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم بی رویا ساخته آرین وزیردفتری ظهر دوشنبه، 18 بهمن در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه ها به نمایش درآمد و کارگردان درباره شباهت های فیلمش با بعضی آثار هومن سیدی گفت که از ابتدا فیلمنامه را نوشته بود و موقع ساخت، کرونا مانعی برای کار ایجاد کرد، اما بعد در همان فاصله متوجه شد که سیدی از طریقی فیلمنامه را خوانده است و این همکاری میان آنها به عنوان کارگردان و تهیه کننده شکل گرفت.

او تاکید کرد که به عنوان کارگردان، فیلم خود را ساخته و دخالتی در کارش نشده است.

هومن سیدی هم که نامش در کنار سعید سعدی به عنوان یکی از تهیه کننده ها اعلام شده بود، در نشست خبری این فیلم گفت: من خودم را تهیه کننده نمی دانم و قصدم تولید فیلم نبوده و فعلا هم چنین برنامه ای ندارم و اینجا فقط به جای آقای سعدی حضور دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپشنی که برای گرفتن مجوز به فیلم «بی رویا» اضافه شد

کپشنی که برای گرفتن مجوز به فیلم «بی رویا» اضافه شد