مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-07اقتصادي

جزییات خرید برنج خارجی و ایرانی به روش اینترنتی


مشاور و رییس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استانهای سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران جزییات خرید برنج ایرانی و خارجی به روش هوشمند را توضیح داد و گفت: - جاوید عربشاهی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از نحوه توزیع انواع برنج و میوه و سیب زمینی به روش هوشمند و در قالب پلتفرم ها اشاره کرد و گفت: برنج شیرودی به قیمت کیلویی 42 هزار تومان از طریق سامانه بازرگام در تهران انجام می شود.

مشاور و رییس مرکز ارتباطات، امور مجلس و استان های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان اینکه برنج شیرودی در قالب بسته های 5 کیلویی به فروش می رود، گفت: شهروندان تهرانی می توانند با ثبت درخواست خود و با پرداخت 210 هزار تومان در این سامانه محصول را درب منزل بدون پرداخت هزینه دریافت کنند.

عربشاهی افزود: انوع برنج های خارجی شامل پاکستانی، هندی و تایلندی نیز به قیمت های مصوب به ترتیب 20500 تومان، 18500 تومان، 12500 تومان هم در دو پلتفرم، در تعدادی از استان ها از جمله اصفهان، یزد و خراسان رضوی توزیع می شود که به مرور اضافه خواهد شد.

سامانه هست اینجا فعلا فقط برای استان های تهران و البرز است که شهروندان می توانند با واردکردن آدرس محل زندگی خود اطلاعات نزدیک ترین فروشگاه را برای خرید دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خرید برنج خارجی و ایرانی به روش اینترنتی

جزییات خرید برنج خارجی و ایرانی به روش اینترنتی