مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-07سياسي

مدرک گرایی آسیب زا است/ضرورت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: آفت مدرک گرایی به یک دغدغه بسیار بزرگ تبدیل شده است، چرا که این آفت به خود دانش ما یک آسیب وارد خواهد کرد از این رو باید به این معضل توجه ویژه ای شود.

- یه گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در مراسم آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد زنجان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: این ایام بهانه ای است برای مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی و برنامه ریزی برای صیانت هر چه بیشتر از دستاوردهای انقلاب  اسلامی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به فرازهای ابتدایی گام دوم انقلاب گفت: رهبر فرزانه در گام دوم انقلاب به خوبی اشاره کرده اند، که این انقلاب در شرایط بین اللملی خاص به وقوع پیوست و بعد از طی یک چله موفقیت آمیز وارد چله دوم شده است.

وی اضافه کرد: در مسیری که برای تحقق هر چه بیشتر آرمان های انقلاب در پیش گرفته شده باید نقش هر یک در تحقق آرمان ها و ادامه دادن مسیر مشخص شود، این در حالی است که تا حدودی این مهم محقق شده است.

رفیعی ادامه داد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال سیاسی است و ما باید این استقلال سیاسی را برای نسل جدید تببین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرک گرایی آسیب زا است/ضرورت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی

مدرک گرایی آسیب زا است/ضرورت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی