مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-07سياسي

رییس جمهور: بساط مافیای قاچاق و مافیای واردات برچیده شود


آیت الله رییسی با اشاره به اینکه «جلوگیری از نفوذ»، «برخورد با سرشبکه های فساد» و «از بین بردن مافیای قاچاق» اولویت دستگاه های اطلاعاتی است، - اولین همایش سه جانبه وزارت اطلاعات، سپاه و فرماندهی انتظامی رییس جمهور: بساط مافیای قاچاق و مافیای واردات برچیده شود آیت الله رییسی با اشاره به اینکه جلوگیری از نفوذ ، برخورد با سرشبکه های فساد و از بین بردن مافیای قاچاق اولویت دستگاه های اطلاعاتی است، اظهار داشت: کشف و برخورد با شبکه های فساد اقتصادی، مردم را شادمان و امیدوار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور روز دوشنبه در اولین همایش اطلاعاتی سه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی و وزارت اطلاعات با تبریک ایام دهه فجر و با تقدیر از اقدامات گسترده نیروهای حافظ امنیت کشور، گفت: اساس انقلاب اسلامی برای حاکمیت دین، ارزش های الهی و مردم سالاری بود.

رییس جمهور افزود: بسیاری به پیروزی انقلاب باور نداشتند اما امام خمینی (ره) در مقابل همه ناباوری ها ایستاد و بر اصول انقلاب اسلامی تاکید کرد و با کمک مردم توانست این رویداد بی نظیر را شکل دهد.

امروز پیام انقلاب به تمام منطقه و جهان رسیده است رییسی افزود: دشمنان می خواستند پیام انقلاب از جغرافیای ایران خارج نشود اما امروز صدای آن به تمام منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: بساط مافیای قاچاق و مافیای واردات برچیده شود

رییس جمهور: بساط مافیای قاچاق و مافیای واردات برچیده شود