مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-07سياسي

تدابیر وزارت نیرو برای توقف قطعی برق باعث بازسازی اعتماد عمومی شد


از تدابیر وزارت نیرو در جلوگیری از تکرار قطعی های گسترده برق در ایام پیک مصرف که در طول سه سال گذشته مردم را آزار داده بود، تشکر می کنم.

- ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های آب رسانی و برق رسانی روستایی و عشایری، بهره برداری از این طرح ها در ایام دهه فجر را مسرت بخش خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب محرومان بود و گام های عملی از جنس طرح هایی که امروز شاهد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی آن هستیم، حرکت در مسیر آرمان های اصیل انقلاب است.

وی با بیان اینکه طرح های آب رسانی و برق رسانی روستایی و عشایری که امروز افتتاح شد در زندگی روستاییان و عشایر کشور بسیار موثر است، افزود: گام هایی از این جنس که کیفیت زندگی مردم در مناطق روستایی و محروم را ارتقا می بخشد، باید در سرلوحه برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها در دولت مردمی قرار بگیرد.

رییس جمهور آب رسانی و توسعه شبکه برق را از جمله مهم ترین اولویت های کشور و یکی از شاخص های مهم تحقق عدالت و توسعه متوازن دانست و عنوان کرد: جا دارد از مسئولان وزارت نیرو بابت اجرای این طرح ها و نیز تدابیر و اقدامات آنان در جلوگیری از تکرار قطعی های گسترده برق در ایام پیک مصرف که در طول سه سال گذشته مردم را آزار داده بود، تشکر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر وزارت نیرو برای توقف قطعی برق باعث بازسازی اعتماد عمومی شد

تدابیر وزارت نیرو برای توقف قطعی برق باعث بازسازی اعتماد عمومی شد