مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-07سياسي

کاهش آمار طلاق در استان اردبیل نسبت به سال گذشته


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با اعلام کاهش آمار طلاق طی 10 ماهه گذشته در کل استان به نسبت مدت مشابه سال قبل، از همت دستگاه قضایی استان اردبیل برای پیشگیری از اختلافات خانوادگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت صیانت از کانون خانواده و تأثیر این نهاد بر سرنوشت جامعه، تلاش برای کاهش پرونده های اختلافات خانوادگی از دغدغه های مهم موجود است.

وی انجام مشاوره برای متقاضیان طلاق، برگزاری دوره های توانمندسازی مشاوران و دوره های آموزشی تحکیم خانواده را از جمله اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل برشمرد و افزود: در 10 ماهه سال جاری تعداد 3970 فقره پرونده با موضوع درخواست طلاق در محاکم استان اردبیل مطرح شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش مواجه است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل ادامه داد: کاهش آمار طلاق به دلیل انجام اقدامات پیشگیرانه بوده است.

کاهش 49 درصدی طلاق در شهرستان بیله سوار  آفاقی با اشاره به کاهش حدود 49 درصدی طلاق در شهرستان مرزی بیله سوار نیز به عنوان نمونه، بیان کرد: از همت نهادهای ذ یربط و همچنین امام جمعه و روحانیون این شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار طلاق در استان اردبیل نسبت به سال گذشته

کاهش آمار طلاق در استان اردبیل نسبت به سال گذشته