مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-07اقتصادي

آمادگی بازگشت به سقف تولید گذشته/تلاش برای برقراری ارتباطات برون مرزی


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه اعتقاد دولت فعلی برقراری ارتباطات بیرونی است، گفت: تلاش خواهیم کرد که ارتباطات برون مرزی را داشته باشیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه اعتقاد دولت فعلی برقراری ارتباطات بیرونی است، گفت: تلاش خواهیم کرد که ارتباطات برون مرزی را داشته باشیم.

علیرضا دانشی امروز، 18 بهمن ماه در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه تخصصی صنعت نفت در اهواز با اشاره به فعالیت شرکت های دانش بنیان در این دوره از برگزاری نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه امسال، دوازدهمین نمایشگاه صنعت نفت در منطقه است و حدود 220 شرکت حضور دارند که 90 درصد آن ها سازنده هستند.

وی افزود: نیمی از شرکت های موجود در این نمایشگاه از مجموعه دانش بنیان هستند که تعداد 60 شرکت از سازندگان، درون استان خوزستان فعالیت می کنند.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: تعاملات میان مجموعه ها می تواند در رشد و ارتقا سطح کمی و کیفی سازندگان و مصرف کنندگان مجموعه صنعت نفت کشور موثر باشد.

دانشی عنوان کرد: طرح 28 مخزن نفتی پروژه هایی بودند که حرکت اولیه آن در مناطق نفتخیر جنوب شکل گرفت اما در مناطق نفتخیز جنوب فعالیت های عادی خود را داریم و به دلیل تاکیدات دولت قبل، کارها به صورت پکیجی و برون سپاری انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بازگشت به سقف تولید گذشته/تلاش برای برقراری ارتباطات برون مرزی

آمادگی بازگشت به سقف تولید گذشته/تلاش برای برقراری ارتباطات برون مرزی