مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-07اقتصادي

دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد


معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان دالاهو در ساخت صنایع دستی، گفت: دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد.

- ، بهزاد باباخانی بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دالاهو، اظهار کرد: شهرستان دالاهو یکی از شهرستان هایی است که در حوزه صنعت نوپا است و باید به صورت ویژه حمایت شود و در این راستا باید زیرساخت شهرک صنعتی این شهرستان تقویت شود.

وی افزود: شهرستان دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد و ایجاد شهرک صنایع دستی در مکان مناسب از اولویت های شهرستان است و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی کرمانشاه، فرمانداری دالاهو و شرکت شهرک های صنعتی موظفند بازارچه تولید و عرضه صنایع دستی کرندغرب در یک مکان مناسب جانمایی کرده و برای احداث آن اقدام کنند.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکل بیمه فعالان ساخت صنایع دستی، تصریح کرد: به زودی با توجه به اولویت نیازهای سازندگان صنایع دستی در این منطقه با مدیرکل تأمین اجتماعی برای حل این مشکل جلسه ای خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: دالاهو یکی از قطب های تولید صنایع دستی است و برای تقویت این ظرفیت و پتانسیل هر کمکی از دست ما بیاید انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد

دالاهو پتانسیل بالایی در صنایع دستی دارد