مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-07سياسي

تمرکز راهیان نور بر یک سفر ایمن با اولویت اعزام زائر اولی ها خواهد بود


جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: در سفرهای راهیان نور تمرکز خود را بر ایجاد یک سفر معنوی باکیفیت و ایمن با اولویت اعزام زائر اولی ها و نوجوانان خواهیم گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سید موسی حسینی در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور گلستان اظهار کرد: راهیان نور یک حرکت عظیم الهی است و ملجا و پناهگاه جوانانی است که تشنه آموختن تعامل مکتب وحی و اسلام ناب محمدی هستند.

وی تصریح کرد: این سفر معنوی حلقه اتصال نسل سوم و چهارم و جوانان این کشور با فرهنگ ایثار و شهادت براساس گفتمان دفاع مقدس است.

* راهیان نور را به شکل مردمی همانند اربعین حسینی مبدل کنیم/ در اجرای راهیان نور تابع تصمیمات ستاد استانی کرونا هستیم جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: در سفرهای راهیان نور تمرکز خود را بر ایجاد یک سفر معنوی باکیفیت و ایمن با اولویت اعزام زائر اولی ها و نوجوانان خواهیم گذاشت.

حسینی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که با طرحی پنج ساله قالب اعزام راهیان نور را به شکل عزیمت در بیاوریم و راهیان نور را به شکل مردمی همانند اربعین حسینی مبدل کنیم.

وی ادامه داد: براساس فرامین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر مرجعیت ستاد کرونا، لذا هر تصمیمی که ستاد استانی پیشگیری و استانی مبارزه با کرونا در قبال راهیان نور بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز راهیان نور بر یک سفر ایمن با اولویت اعزام زائر اولی ها خواهد بود

تمرکز راهیان نور بر یک سفر ایمن با اولویت اعزام زائر اولی ها خواهد بود