مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 18:122022-02-07اقتصادي

556 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در مازندران پرداخت شد


سرپرست ااداره کل تعاون مازندران گف: بیش از 556 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های آسیب دیده ناشی از کرونا تاکنون در استان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باقری عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جایگاه مهم بخش تعاون در اقتصاد کشور گفت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران؛ توسعه فعالیت های بخش تعاون دراولویت قرارگرفت ومازندران نیزدراین زمینه گام های بلندی را برداشته به گونه ای که تاکنون 13 هزار و870 واحد تعاونی در استان ایجاد شده وزمینه اشتغال بیش از 140 هزار و700 نفردراین واحدها فراهم شده است.

وی ایجاد اتاق تعاون وتشکیل 30 اتحادیه مربوط به شرکت های تعاونی را اقداماتی ارزشمند درجهت تقویت بخش تعاون و هماهنگی بیش ازپیش فعالان این عرصه عنوان کرد وگفت: میزان تسهیلات اعطایی به بخش تعاون درسال های اخیر 980 میلیارد ریال (فقط از طریق بانک توسعه تعاون) و میزان صادرات محصولات تولیدی این بخش 456 میلیون دلار برآورد می شود که البته با توجه به ظرفیت های بالای استان می توان شاهد نقش آفرینی های بیشتر بخش تعاون دراستان بود.

باقری از برگزاری 35 جشنواره تعاونیهای برتر در استان مازندران در سال های اخیر خبر داد و افزود: برگزاری 468 نمایشگاه داخلی و حضور تعاونگران استان در 130 نمایشگاه خارجی ازدیگر دستاوردهای بخش تعاون استان به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

556 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در مازندران پرداخت شد

556 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در مازندران پرداخت شد