مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-07سياسي

12 مرکز نیکوکاری در استان فارس افتتاح شد


در آیین افتتاح 430 مرکز نیکوکاری در سطح کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس کمیته امداد کشور، 12 مرکز نیکوکاری شامل 7 مرکز تخصصی و 5 مرکز عمومی(محله مبنا) در استان فارس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس در آیین افتتاح 430 مرکز نیکوکاری در سطح کشور که همزمان با دهه مبارک فجر و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس کمیته امداد کشور برگزار شد؛ گفت: بر این باور هستیم که مشارکت مردمی، موتور محرکه امداد تلقی می شود و قطعا در شتاب بخشی فعالیت ها موثر خواهد بود.

او با بیان اینکه حوزه مشارکت به عنوان یک بازوی توانمند در کنار سایر فعالیت های امداد می تواند ایفای نقش کند، افزود: مراکز نیکوکاری پایگاهی از مردم برای مردم هستند که به عنوان یک بال از دو بال کمیته امداد در ارائه خدمات به ولی نعمتان و جذب حداکثری مشارکت های مردمی فعالیت کرده و همواره در کنار امداد بوده اند.

بذرافشان یادآور شد: در حال حاضر 402 مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان  شامل 89 مرکز تخصصی در زمینه های درمان، آموزش، جهیزیه، مسکن و 313 مرکز عمومی(محله مبنا) فعالیت دارند که امروز و به یمن و برکت دهه مبارک فجر در آیین افتتاح 430 مرکز نیکوکاری کشوری، سهم استان فارس افتتاح 12 مرکز نیکوکاری شامل 7 مرکز تخصصی و 5 مرکز عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 مرکز نیکوکاری در استان فارس افتتاح شد

12 مرکز نیکوکاری در استان فارس افتتاح شد