مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 18:272022-02-07سياسي

طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران اجرا می شود


اولین رویداد شبکه سازی و ایده پردازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران برگزار می شود.

- ، اولین رویداد شبکه سازی و ایده پردازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران پس از برگزاری نشست صمیمانه و کارشناسی بیش از 40 گروه فعال در حوزه آسیب های اجتماعی توسط سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی و با مشارکت قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، اندیشکده شرح و حضور جمعی فعالین این مراکز برگزار می شود.

احمد احمدی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: این نشست برای اولین بار در سطح کلانشهر تهران در راستای ایجاد شبکه های منسجم و مرتبط با حضور مدیران مراکز، روانشناسان، پزشکان، بهیاران، مددکاران و پرستاران فعال در این مراکز و پرسنل بهبود یافته و فعالین مردمی با هدف بهره مندی و اشتراک گذاری از تجارب ایده ها و بیان و بررسی مشکلات برگزار می شود.

وی ایده پردازی، شبکه سازی، شناخت و معرفی مدل های موفق، گفتمان سازی تحول، تجربه نگاری مردم سازی تحول شناخت و ترسیم وضعیت مطلوب و جذب خیرین و فعالین مردمی را از جمله سرفصل های مورد بررسی در این همایش برشمرد.

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی، تشکیل شبکه های منسجم و مرتبط بین فعالین این مراکز را مهم ترین برنامه این نشست عنوان کرد و افزود: در این هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران اجرا می شود

طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران اجرا می شود