مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 18:322022-02-07اقتصادي

37 پروژه راهداری و حمل و نقل استان همدان به بهره برداری رسید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، 37 طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با 99 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

- به گزارش، صفر صادقی راد دوشنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح 37 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با اعتباری بالغ بر 99 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و افزود: این طرح ها، 16 کیلومتر ایجاد حفاظ میانه جاده، اجرای روکش آسفالت به طول 69 کیلومتر، نصب سامانه روشنایی و تعریض 2 دهانه پل، 2 مورد باسکول محور کج، نصب یک دستگاه دوربین ثبت تخلف و بهره برداری از یک مجتمع خدمات رفاهی جاده ای در استان همدان می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه راهداری استان همدان تعداد 533 نفر نیرو در 34 راهدارخانه استان و با به کارگیری 312 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در محورهای استان آماده خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: در سال جاری بالغ بر 140 کیلومتر روکش آسفالت در استان همدان انجام شد که 69 کیلومتر آن در این ایام به انجام رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تصریح بر اینکه در سال جاری، امضای قرارداد اجرای 50 کیلومتر ایجاد حفاظ میانه جاده، خط کشی به طول یک هزار و 800 کیلومتر، تعریض و ساخت 30 پل و نصب تجهیزات روشنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 پروژه راهداری و حمل و نقل استان همدان به بهره برداری رسید

37 پروژه راهداری و حمل و نقل استان همدان به بهره برداری رسید