مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-07اجتماعي

دوره های پودمانی در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران برگزار می شود


مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با هدف توسعه آموزش های دانشگاهی 8 تک پودمان دانشگاه علمی کاربردی را برگزار می کند.

- مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران با هدف توسعه آموزش های دانشگاهی 8 تک پودمان دانشگاه علمی کاربردی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا آذربایجانی، معاون علمی و فنی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران در خصوص این دوره ها گفت: تک پودمان به دوره آموزش عالی کوتاه مدتی اطلاق می شود که بالاتر از سطح متوسطه بوده و در بین مقاطع تحصیلی آموزش عالی به منظور ارتقاء، افزایش بهره وری نیروی کار، افزایش دانش و مهارت شغلی و شایستگی های حرفه ای مطابق با فناوری روز، در شروع و یا حین کار، محیط کار، کارگاه و یا مراکز آموزش به صورت بسته های آموزشی تک پودمان / تک درس طراحی و اجرا می شود که قابلیت تجمیع دارند و به اختصار دوره تکمیلی نامیده می شود.

تجمیع تک پودمان ها، فرایندی است که طی آن مجموعه متناسبی از تک پودمان ها منجر به مدرک تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می شود.

معاون علمی و فنی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران افزود: اهداف دوره های پودمانی شامل: افزایش انعطاف پذیری در ارائه آموزش های مهارتی متناسب با مقتضیات حوزه های شغلی، شرایط محیطی، بومی، آمایش سرزمین و متناسب با تفاوت های فردی فراگیران؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های پودمانی در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران برگزار می شود

دوره های پودمانی در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران برگزار می شود