مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 19:222022-02-07سياسي

اقتصاد کشورمان را منتظر برجام نمی گذاریم


رییس جمهور با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها در برجام، تصریح کرد: در صورت لغو تحریم ها زمینه برای توافق آماده است و ایران نشان داده که به تعهدات خود پایبند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز دوشنبه در دیدار پکا هاویستو وزیر امور خارجه فنلاند گفت: روابط بین دو کشور در سال های پس از انقلاب اسلامی بسیار خوب بوده اما روابط فنلاند با دیگر کشورها نباید تحت تاثیر بیگانگان قرار گیرد.

رییسی با اشاره به رویکرد توسعه روابط همسایگی از سوی دولت سیزدهم، گفت: ما به دنبال روابط حسنه با همه کشورهای منطقه هستیم و این سیاست را ادامه خواهیم داد.

در منطقه ما هر جا مشکلی هست به دلیل دخالت بیگانگان است.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه فنلاند می تواند نقش فعال تری را در جهت ایجاد صلح و جلوگیری از ناامنی ایفا کند، افزود: علاوه بر توسعه مناسبات اقتصادی و روابط تجاری، ایران و فنلاند می توانند در زمینه های حقوق بشر، مبارزه با تروریسم و جرائم سازمان یافته همکاری داشته باشند.

رییسی با اشاره به مشکلات افغانستان گفت: بیش از دو دهه آمریکا و ناتو در این کشور حضور داشتند اما امنیت آن افزایش پیدا نکرده بلکه نتیجه آن ویرانی، جنگ، فقر و بدبختی برای مردم افغانستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشورمان را منتظر برجام نمی گذاریم

اقتصاد کشورمان را منتظر برجام نمی گذاریم